Nefunkční připojení

Pokud Vám internet nefunguje vůbec, zkontrolujte, zda jsou všechna Vaše zařízení připojena do elektrické sítě a nejsou vypojeny datové kabely spojující tato zařízení. Určité typy zařízení mají na adaptéru LED diodu, která svítí zeleně, popř. bleděmodře v případě zapojení do elektrické sítě.
Poté zkuste odpojit od elektřiny všechna zařízení, které slouží k Vašemu připojení k internetu. Obvykle se jedná o přijímací zařízení, které přijímá internet z našeho vysílače a domácí bezdrátový router, který šíří bezdrátový signál k vašim počítačům, notebookům, tabletům a telefonům.
Tato zařízení se mohou zpomalit nebo zaseknout v případě přepětí v elektrické síti, nebo při atmosférických výbojích při bouřkách
 
Pokud se problém nevyřeší, neváhejte nás kontaktovat a my Váš problém vyřešíme.
 
Je návštěva technika při nefunkčnosti internetu zdarma?
Nejprve je nutné ověřit si nefunkčnost na lince technické podpory, kde se dozvíte další informace a pokyny. Poplatky za servis jsou dány aktuálním ceníkem.
 
Je kvalita připojení ovlivněna počasím?
Zákazníky vždy připojujeme v optimálním dosahu vysílačů tak, aby ovlivnění povětrnostními podmínkami bylo minimální. K výpadku připojení může dojít za extrémních povětrnostních podmínek (sněhová bouře apod.).
 
Nejde mi odeslat email.
Pokud používáte webový emailový klient (seznam.cz, email.cz, atlas.cz, centrum.cz, outlook.com, gmail.com,…), kontaktujte svého poskytovatele emailu pro bližší informace. Pokud používáte MS Outlook, Thunderbird apod., zkontrolujte si správnost nastavení SMTP. SMTP sdělíme na požádání.
 
Nefunguje mi vybraná stránka, ale jiné ano.
Problém bývá zpravidla na straně konkrétního serveru. Pokud jde stránka zobrazit na jiných zařízeních, kontaktujte naši linku.